Színváltás:
#FFFFFF #FFCCCC #FFCC99 #FFFF99 #FFFFCC #99FF99 #99FFFF #CCFFFF #CCCCFF #FFCCFF
#CCCCCC #FF6666 #FF9966 #FFFF66 #FFFF33 #66FF99 #33FFFF #66FFFF #9999FF #FF99FF
#C0C0C0 #FF0000 #FF9900 #FFCC66 #FFFF00 #33FF33 #66CCCC #33CCFF #6666CC #CC66CC
#999999 #CC0000 #FF6600 #FFCC33 #FFCC00 #33CC00 #00CCCC #3366FF #6633FF #CC33CC
#666666 #990000 #CC6600 #CC9933 #999900 #009900 #339999 #3333FF #6600CC #993399
#333333 #660000 #993300 #996633 #666600 #006600 #336666 #000099 #333399 #663366
#000000 #330000 #663300 #663333 #333300 #003300 #003333 #000066 #330099 #330033


Bejelentkezés:
Nick:
Jelszó:
Keresés a hozzászólásokban:
Szöveg:
Nick: pontosan
Év: hó: nap: óra: óta
Topicok és felhasználók keresése:
Topic:
Felhasználó:
Hozzászóláshoz be kell jelentkezned.


<<   <   40   41   42   43   44   45   46   47   48   >   >>  

Keresés   1832 találat
A felhasználó (Ben) hozzászólásainak keresése fórumonként, ill. topiconként
Fórum - Illés Klub - Humor
benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.24 13:58:40 (Szo) 782.
Szerintem aludj még. Ez egy vicc akar lenni.
Mert egyébként nem vehető komolyan. Lásd pl. veréb-véreb viszonylatban
  Előzmény: 781

Fórum - Illés Klub - Műszaki dolgok
benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 17:05:50 (Csü) 158.
Nekem régi Omega, meg a Vectra B kifejezetten tetszenek, persze lehet, addig lennék csak így ezzel, amíg egyszer nem vezetném őket. Olyan ez, mint az egyszeri jó nő esete, aki csak egyszer (se) volt jó
Nem 1,7-es volt az az Isuzu motor, amit pl. az Astrákba is tettek?
  Előzmény: 157, Zé

Fórum - Illés Klub - Vendégkönyv
benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 17:04:15 (Csü) 12433.
Mekkora zöldségek voltak abban. Nem elég, hogy a randa betűiket meg kellett tanulni, maga az anyag is valami förtelmes szovjet maszlag volt.
Nekem pl. marhára nem hiányoznak a március 21-i műpátoszos ünnepségek, ugyanez november 7-tel, stb.
Az egy másik kérdés, hogy néhány dolgot máshogy tennék, node -mint tudjuk- az utólagos bölcsesség egzakt tudomány
  Előzmény: 12427, svédasztal

benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 16:21:00 (Csü) 12422.
Tévé a megoldás.
Az igazat megvallva, elsőre nekem is ilyesmi jut az eszembe, hogy "dejóvolna", aztán amikor el is gondolkodom erről, rájövök, hogy elég is annyi, ha visszanézünk ezt-azt, de hogy abban az időben éljek, az nem biztos, hogy jó lenne. Mert teszem azt, lenne hetente egy Illés-buli, vasárnap egy kis Bem Rockapart a Minivel, ezzel a hét 168 órájából el is menne max. 8. És akkor a maradék 160-ból lehet, hogy 50-et átaludnék, azon felül viszont nem gondolom, hogy felhőtlen vidámság uralkodna.
  Előzmény: 12421, Rocktóber

Fórum - Illés Klub - Műszaki dolgok
benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 16:00:16 (Csü) 155.
Lehet. Mondom, csak olvastam valahol. Nekem végülis mindegy, melyik digó. Nem svéd, az biztos
Azé', egy jólsikerült 2,2-es Isuzu dízellel nem lehet mellélőni
  Előzmény: 154, Az Utolsó Európai

benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 15:35:02 (Csü) 153.
Valahol olvastam, hogy a SAAB 9-5 3 literes benzinmotorja valami hulladék Fiat-tól kapta azt, jobb elfelejteni, többet ér a 2,3-as.

benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 14:43:13 (Csü) 149.
"...abból alig van a piacon"
Nem véletlenül
  Előzmény: 148, Az Utolsó Európai

benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 14:32:54 (Csü) 147.
Mellesleg a dízel az, amelyik a leginkább strapabíró.
Bizonyos SAAB-oknál széria-betegség az ún. DI panel (Direct Ignition, valami gyújtásvezérlő megfejtés) hibája, cserével megoldható. Dízelnél ez sincs, természetesen
  Előzmény: 145, Zé

benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 14:31:23 (Csü) 146.
Ezzel az a gond, hogy amikor elviszed még a kereskedésből egy állapotfelmérésre, akkor ezeket nem nagyon tudod megcsinálni, elvégre nem szedheted szét az autót, ami még nem is a tied. A hidegen indulást nekem augusztusban nem sikerült lecsekkelnem
Amúgy most +2-n vígan indul, és csak az elején "röfög" az autó. A turbó fütyülését pedig nem is hallom, csak érzem, hogy a vesém már valahol a hátsó ülésen van
  Előzmény: 145, Zé

Fórum - Illés Klub - Vendégkönyv
benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 14:04:56 (Csü) 12417.
A hóvihar az dal elejéről, az esetleg onnan származik

"Akkor még járt
S a vodka várt a friss havon"
  Előzmény: 12416, Laci83

Fórum - Illés Klub - Műszaki dolgok
benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 12:56:36 (Csü) 144.
Ez azért messze nem biztos. Vannak nagyon jól és vannak kevésbé jól sikerült motorok, már ettől is függ. Van aztán, amire nincs semmi biztosíték, esetleg csak sejteni lehet, indirekt következtetéseket tenni, pl. arra, hogy a turbó milyen állapotban lehet. Ha az autót láthatóan nem kímélték, akkor valószínűleg arra sem fordítottak figyelmet, hogy nagy hajtás után még járassák a motort álló helyzetben (hogy hűtse a turbót), stb.
Amúgy meg azt mondom, hogy nincs az az autó, amelyikre nem kell időnként költeni. Ja, de igen: az, amelyik 150ezernél már szétrohadt, kopott, szétesett roncshalmaz.
Az 500 ropit soknak találom, de nincs kizárva. Viszont, épp ezért veszítenek sokat az értékükből.
  Előzmény: 143, Az Utolsó Európai

benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 12:05:32 (Csü) 142.
Erős leegyszerűsítése egy helyzetnek. Attól függ, honnan nézem. Valamikor 93 táján adták el a részvények 50%-át a GM-nek, azóta "Opel" a SAAB. De a mai napig nem lett az mégsem. Sokat veszítettek az autóik a korábbi egyéniségből. Viszont, ha megnézzük a sajnálatos trendeket, azt láthatjuk, hogy a jelenlegihez képest vagy teljesen eltűnhetett volna a SAAB, vagy esetleg átalakulhatott volna olyan luxusmárkává, amelyik soha nem lenne megfizethető egy egyszerű halandó számára. De ezek helyzete sem stabil, lásd még pl. Aston Martin, RollsRoyce, Bentley, stb. Így most van egy kompromisszumos, egyes elemeiben erősen opeles, mégis messziről felismerhető és sajátos megoldásokkal rendelkező SAAB. Ami szerintem nagyon nem jó, hogy a csapott hátú "papucs" SAAB 2002-ben végképp eltűnt. Azt nagy dobás lenne visszahozni.
Opel-házassághoz pozitív adalék: Korábban nem léteztek dízel SAAB-ok. Aztán 98-ban a 9-3-at elkezdték a Vectrákba szánt 2.2-es dízellel is szállítani. És milyen jól tették! Azóta is sikertörténet a dízel SAAB, főleg azért, mert a SAAB-ok előnyei mellett az egyébként a márkára jellemzőnek tartott magas szerviz-igény sem akkora.
Olyat meg mutasson már valaki az Opelnél, hogy alapfelszereltség a négy elektromos ablak, meg a digitális klíma! Ja, és több légzsák, mint szállítható személy.
Van egy olyan törekvés autógyártóknál, hogy a prémium-kategóriás autókat minél jobban leválasszák a "fapados" megfejtéseikről. Egyik-másik ezt úgy oldja meg, hogy teljesen más márkanév alatt gyártja ezeket (pl. Toyota-Lexus, Nissan-Infinity). Számomra úgy tűnik, hogy akadnak, akiknél ez meglévő márkák megvásárlása után bontakozik ki, és ezek közé sorolom a GM-nél a SAAB-ot, a Fordnál a Volvot, meg van még néhány.
  Előzmény: 141, erga

benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 11:45:00 (Csü) 140.
Egyébként vezettem a legújabb 9-3 modellt, nagyon kezes volt az autó, 175 pacis dízel létére úgy hasított... ahogy én akartam. Most még drága, 3-4 év múlva használtan annyi lesz, mint egy feleannyit sem érő új valami más.

benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 11:42:57 (Csü) 139.
Ja, elérhető áron úgy könnyűűűű
A SAAB, természetesen. Azok még most is jók. Néhány éves korukra pedig veszítenek annyit az értékükből, hogy már elérhető árúnak nevezhetők. Persze, attól függ, mit nevezünk elérhető árnak. Ha azt mondjuk pl., hogy egy megbízható, jó, "decens" autóért nem sok 3-3,5 millió Ft, akkor egéyrtelműen a SAAB a jelöltem erre a "címre", no nem zsírúj, de pár éves darabokat ennyiért már hozzád vágnak. És mondjuk nagyon nem mindegy, hogy egy 120ezer km-t futott autó az épp egy SAAB, vagy egy Opel, még akkor sem, ha ezek egy ideje tesók (akárcsak a Volvo és a Ford).
  Előzmény: 137, erga

benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 10:18:07 (Csü) 136.
Voltak, akik már 12 éve sem tudtak jó autót gyártani. És vannak, akik még most is.
Egyébként egyetértek, múltkoriban vezettem egy 91-es évjáratú 940-es Volvot. Lágyan ringatózó cirkáló, műremek!
  Előzmény: 135, erga

Fórum - Illés Klub - Vendégkönyv
benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 08:58:52 (Csü) 12408.
Akkoriban még a mainstream zenéket is jól tudták csinálni. BoneyM, ABBA, hozzáteszem, ezen bandákban (meg mögöttük) zenészek játszottak, hangszereken (utóbbiban bazinagy basszus-témák vannak pl.).
  Előzmény: 12406, Gábrosz <;

benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.21 21:39:36 (Sze) 12404.
De ez csak nemrég derült ki. Mármint a nagyközönség számára. Álnéven írt szövegeket az Omegának, nem lehetett tudni, hogy ő volt. Legfeljebb az okozhatott fejtörést, hogy mitől lettek hirtelen olyan jók az Omega szövegei
  Előzmény: 12401, Laci83

benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.21 14:26:24 (Sze) 12398.
Igen, ez jól hangzik.
  Előzmény: 12397, Lilike

benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.21 11:00:01 (Sze) 12396.
Amit leírsz, azt én nagyjából úgy tudnám leírni, hogy az információ-technika elérte azt a fejlettségi fokot, ahonnan önállósodva több kárt okoz, mint hasznot. Nem élhető világ ez innentől kezdve, mert lassan irreális erőfeszítések és kompromisszumok útján tudunk csak ideig-óráig megőrizni emberi léptékű mikrokörnyezeteket magunk körül.
Ma már nem kerül sokba ugyanazt az egyenszart teríteni a világ bármely pontján, szinte egyidőben. Ez igaz a zenére, de akár a gépjárművekre is, ha jobban megnézzük. Ugyanez van az élelmiszerekkel is. Mindennel ez van. Minden olcsóbb (na, nem nekünk), de vacakabb is.
  Előzmény: 12395, hulio

benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.20 22:31:45 (K) 12392.
Nem tudom, kikre gondolsz. A külföldi rocklegendák kb. olyan idősek, mint a mieink. És akkor el is jutottunk egy olyan kérdéshez, hogy mitől legenda a legenda.
Ha nem a rockzenét nézzük, azért olyan nagyon mégsem állunk rosszul. De jól sem és azok a művészek, társulatok, akiket annak tarthatunk, leginkább nem itthon próféták igazán.
Egyébként, én valahol a 80-as éveknél érzem a törést, ott szakadt meg valami. Azóta nem születnek nemhogy legendák, de igazán izgalmas dolgok sem. Illetve, ami netán születik, az nem jut el széles rétegekhez.
  Előzmény: 12391, Rocktóber

<<   <   40   41   42   43   44   45   46   47   48   >   >>