Színváltás:
#FFFFFF #FFCCCC #FFCC99 #FFFF99 #FFFFCC #99FF99 #99FFFF #CCFFFF #CCCCFF #FFCCFF
#CCCCCC #FF6666 #FF9966 #FFFF66 #FFFF33 #66FF99 #33FFFF #66FFFF #9999FF #FF99FF
#C0C0C0 #FF0000 #FF9900 #FFCC66 #FFFF00 #33FF33 #66CCCC #33CCFF #6666CC #CC66CC
#999999 #CC0000 #FF6600 #FFCC33 #FFCC00 #33CC00 #00CCCC #3366FF #6633FF #CC33CC
#666666 #990000 #CC6600 #CC9933 #999900 #009900 #339999 #3333FF #6600CC #993399
#333333 #660000 #993300 #996633 #666600 #006600 #336666 #000099 #333399 #663366
#000000 #330000 #663300 #663333 #333300 #003300 #003333 #000066 #330099 #330033


Bejelentkezés:
Nick:
Jelszó:
Keresés a hozzászólásokban:
Szöveg:
Nick: pontosan
Év: hó: nap: óra: óta
Topicok és felhasználók keresése:
Topic:
Felhasználó:
Hozzászóláshoz be kell jelentkezned.


<<   <   61   62   63   64   65   66   67   68   69   >   >>  

Keresés   1823 találat
A felhasználó (benzol) hozzászólásainak keresése fórumonként, ill. topiconként
Fórum - Illés Klub - Vendégkönyv
benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.04.19 21:26:10 (Csü) 9584.
Ami még tegnap volt, arra.
  Előzmény: 9583

benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.04.19 21:14:18 (Csü) 9582.
Hűha, mi lesz itt...

Nekem egyik "kedvenc" szín-párosom a zöld-narancs. Mondjuk ez egy szavazat volt. De az előző is jó volt.
  Előzmény: 9579, erga

benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.04.19 21:12:40 (Csü) 9581.
Az "jó", ha mindeképp a komplementer, mondjuk a filozófiát nem értem (t.i. hogy miért jó ez), mert így aztán mindeképp káprázás esete forog fenn.
  Előzmény: 9578, erga

benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.04.19 21:03:00 (Csü) 9575.
Szia, Vicus, látom onlány vagy

benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.04.19 21:02:31 (Csü) 9574.
Ezzel vagyunk így még egy páran. A nagy kérdés az, hogy a publikumnak mennyi szilvóriumra van szüksége ahhoz, hogy ő is úgy lássa

Szolgálati közlemény: ERGA! Gyönyörűek a színek, de kifolyik a szemem, pl. most hogy írom, a kurzor egészen szürreális... nem látom, hol villog, csak ha guvasztok cefetül.
  Előzmény: 9571, Goston

Fórum - Illés Klub - Erdély kirándulás
benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.04.11 20:52:03 (Sze) 99.
Igyekszem minél hamarabb jó hírrel szolgálni felőlünk e tekintetben.
  Előzmény: 95, szürke bagoly

Fórum - Illés Klub - Sport
benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.04.03 21:56:20 (K) 287.
Bezzeg, amikor az aranylábú labdarágóink nagy nehezen győznek kettő-nullára a még tinédzser korú Moldávia válogatottja ellen (a futball-nagyhatalom Máltát és Montenegrot most ne említsük), akkor halleluja van, meg elkezdjük Puskást és Schlossert emlegetni, holott nevezett úriemberek valódi focit műveltek, nem csak "pléjbekkeltek".

Szó sem esett még itt pingpongos csajaink európa-bajnoki aranyáról! Az mekkora királyság már! (Párosban "csak" ezüstérmesek, jobban is igyekezhettek volna, igaz?)
  Előzmény: 285, Rockybaby

Fórum - Illés Klub - Vendégkönyv
benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.04.02 22:54:39 (H) 9314.
Én a két láda sör fellépti díjra emlékszem a Neoprimitívvel kapcsolatban, mivel Tardos Péter Rocklexikonját kiolvastam párszor a 80-as években, ő pedig ott ezt említi. Meg azt is, hogy volt egy zenekarvezető, akinél zárójelben megjegyezte, hogy övé a két láda sör Egyébként még néhány szócikken szénné röhögtem magamat.

Fórum - Illés Klub - Sport
benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.04.01 22:21:25 (V) 284.
Mostani vízipólós ellenfeleink hiába nyernek néha ezt-azt, ha az unokáik is megnyernek mindent, ami az utukba kerül, akkor sem érnek utól minket eredményességben. Szép az az ezüst is, az olimpiát meg majd jól megnyerjük megint

benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.04.01 11:25:04 (V) 282.
Végre egy hely, ahol nem csak a focit értik sport alatt. Aszongya valamelyik nap Zombori Sándor sportújságíró (nem mellesleg volt válogatott labdarúgó), hogy ne kezdjük el hasonlítgatni a magyar válogatott moldávok elleni teljesítményét nyugat-európai csapatokéhoz, mert amit ott (nyugaton) művelnek, az labdarúgás, amit meg nálunk, az csak labdarugdosás. Elég kemény, de nagyon "ott van" ez a megállapítás.

Fórum - Illés Klub - Humor
benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.04.01 11:12:21 (V) 538.
Akinek nincs esze, legyen notesze
  Előzmény: 531, erga

benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.04.01 11:11:32 (V) 537.
Ég és föld.
  Előzmény: 534, Jelbeszéd

Fórum - Illés Klub - Műszaki dolgok
benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.03.29 20:54:16 (Csü) 9.
Minél többet gondolkodom ezen, annál inkább arra jutok, hogy a műszer tehetetlenségéről van szó.

Fórum - Illés Klub - Humor
benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.03.29 09:19:48 (Csü) 530.
Apropó:

Két szőke az előszobában, mindkettő a titkárnői állásra jelentkezett:
-Nekem van érettségim!
-Nekem kettő is!
  Előzmény: 529, erga

Fórum - Illés Klub - Műszaki dolgok
benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.03.28 22:48:43 (Sze) 4.
Egyfelől azt gondolom, hogy ez valóban a műszer tehetetlenségének köszönhető.
Másfelől ez már túlmegy azon, amit innen, billentyűk mögül megoldhatnánk. Gondolkodom, hogy kit kérdezzek meg erről, aki végzett már ilyen méréseket.
Tulajdonképp az sem rossz már, ha a pillanatnyi sebességet megbízhatóan tudjuk mérni. Annak a görbének adott pontjára illeszkedő érintő meredeksége (magyarul iránytangense) a pillanatnyi gyorsulás.
Fentebbiből kiindulva viszont megint oda jutunk, hogy mitől nőne a sebesség (nyugodtan feltételezhetjük, hogy ilyen mérést csak sík terepen végeznek), amikor épp nincs meg a hajtáslánc. Tehát szinte biztosra lehet mondani, hogy valójában egy röpke pillanatra leesik a gyorsulás.
Miután beégtem már egy műszaki kérdésben (hiába no, azt nem gyakorlom), így csak kérdés jellegű feltevéseket tennék:
-Minden esetben teljesen szétkapcsoljuk a tengelykapcsolót, avagy maradhat némi kapcsolat? Főleg a magasabb sebességfokozatoknál.
-Lehet-e szerepe a tengelykapcsoló utáni elemek tehetetlenségének a jelenségben? Arra gondolok, hogy az akkor még esetleg mégsem lassul úgy, vagy ez lehet, hogy hülyeség...
  Előzmény: 3, erga

Fórum - Illés Klub - Humor
benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.03.28 22:40:13 (Sze) 528.
Ezen már túl vagyok, nem figyeltem. Elnézést.
  Előzmény: 526, Zé

benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.03.28 16:46:57 (Sze) 524.
Én C vágányos vagyok, ha már vasút... ráadásul járműműszaki hülyeségeket is írok. Elnézést.
  Előzmény: 523, Lilike

benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.03.28 15:18:50 (Sze) 516.
A fronthajtásos szgk-n is a hátsó tengelyen van a diff.mű.
  Előzmény: 515, svédasztal

benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.03.28 14:14:26 (Sze) 513.
Nem azért
Kanyarban haladva a belső kerék útja rövidebb. Közúton ez merev tengely esetén cinkes, a belső kerék emiatt csúszna. Ezért van a hátsó tengelyen a differenciálmű, ami nevében is hordozza funkcióját: kiegyenlíti a futáskülönbséget. Vasúton nincs ilyen, viszont ívben a külső kerék "felfut" a sínszálra, a belső kissé lefut róla, így a külsőnél a kúpos kerékfelület miatt nagyobb sugáron gördül, mígy a belső kisebben, így aztán azonos fordulat alatt a két kerék különböző utat jár be. A csikorgás azért van, mert a szűk ívben a néhány milliméterrel nagyobb nyomtáv ellenére is befeszül a forgóváz. Meg is lehet nézni, hogyan kopnak ezek a sínek. "Legszebb" példa a Moszkva téren az 56-os hurokvágánya.
  Előzmény: 511, erga

benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.03.28 11:49:06 (Sze) 510.
Igen, ott is van ilyen, mint ahogy átmeneti ív is (kivéve alacsony sebességre alkalmas szakaszokon). A vasúti járműveknek differenciálművük sincs, mint a közúti járműveknek, ezen is segít a túlemelés (valamivel kisebb így az ív sugara), bár azt inkább a kúpfelülettel oldják meg, hogy ne csússzon a belső kerék.
  Előzmény: 509, erga

<<   <   61   62   63   64   65   66   67   68   69   >   >>