Színváltás:
#FFFFFF #FFCCCC #FFCC99 #FFFF99 #FFFFCC #99FF99 #99FFFF #CCFFFF #CCCCFF #FFCCFF
#CCCCCC #FF6666 #FF9966 #FFFF66 #FFFF33 #66FF99 #33FFFF #66FFFF #9999FF #FF99FF
#C0C0C0 #FF0000 #FF9900 #FFCC66 #FFFF00 #33FF33 #66CCCC #33CCFF #6666CC #CC66CC
#999999 #CC0000 #FF6600 #FFCC33 #FFCC00 #33CC00 #00CCCC #3366FF #6633FF #CC33CC
#666666 #990000 #CC6600 #CC9933 #999900 #009900 #339999 #3333FF #6600CC #993399
#333333 #660000 #993300 #996633 #666600 #006600 #336666 #000099 #333399 #663366
#000000 #330000 #663300 #663333 #333300 #003300 #003333 #000066 #330099 #330033


Bejelentkezés:
Nick:
Jelszó:
Keresés a hozzászólásokban:
Szöveg:
Nick: pontosan
Év: hó: nap: óra: óta
Topicok és felhasználók keresése:
Topic:
Felhasználó:
Hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Válassz topicot:
TopicnévUtolsó hozzászólás
VendégkönyvG.TIBI 2024.03.24 21:15:26
National Forumis 2024.02.23 00:25:31
A ZenekarnakForumis 2023.12.13 13:19:16
Plitvicei kirándulásForumis 2023.12.13 13:08:15
Is sports betting profitable?Lathan 2023.08.19 11:37:51
Műszaki dolgokPalodi 2023.08.19 11:31:03
Are sports betting profitable?Palodi 2023.08.19 11:29:47
Online bettingPalodi 2023.08.19 11:22:24
HumorLathan 2023.08.19 11:17:31
Melyek a legjobb esport fogadási platformok Magyarországon?Palodi 2023.08.19 01:23:01
Konyhai dolgokLathan 2023.08.19 00:58:31
Erdély kirándulásForumis 2023.08.11 13:23:38
Ünnepek/születésnap,névnap/Ben 2022.05.30 09:53:17
SportBen 2022.05.27 05:10:11
Illés Lajos Emlékturné 2016Goston 2017.03.19 09:11:11
Aranyköpések, aforizmákcseresznyevirág 2013.08.31 17:43:11


<<   <   1   2   3   4   5   6   7   8   9   >   >>  

Műszaki dolgok   302
erga Válasz erre (^) (>) (f) 2008.06.11 16:04:35 (Sze) 314.
Az van, hogy ma megtaláltam egy könyvtárban. A keresett infót megtaláltam benne, bár szeretnék egy ilyet magánba is, úgyhogy majd légyszi azért kérdezd meg őket. De most már teljesen ráér, a lényeg megvolt.
  Előzmény: 313, benzol

benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2008.06.11 15:46:37 (Sze) 313.
Hmm. Időnként előfordul a Klubban István Gyuri barátom (régen sűrűbben volt), neki biztosan van ilyenje. De megkérdezek még egy-két cimborát. Nem egy-két nap lesz, azt most mondom, legfeljebb nem lesz igazam
  Előzmény: 312, erga

erga Válasz erre (^) (>) (f) 2008.06.11 09:48:49 (Sze) 312.
Benzol, kéne nekem ez a könyv. Tudsz valakit, akit érdemes megkeresni ezügyben? Csakmermá antikváriumokban sincs.

benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2008.06.02 11:37:14 (H) 311.
Igazán nincs mit
És valóban, ezt a paramétert ki is felejtettem az előnyök felsorolásából.
  Előzmény: 310, erga

erga Válasz erre (^) (>) (f) 2008.06.02 11:10:18 (H) 310.
A Benzol mesternek köszönet a kártyaolvasós tippért, vettem egyet és lénygesen nagyobb az USB-sávszélessége, mint a fényképezőé, így legalább 5x olyan gyorsan tudok a gépre tölteni általa, mint közvetlenül a fényképezőről.

erga Válasz erre (^) (>) (f) 2008.05.17 16:25:07 (Szo) 309.
Valahogy úgy van, hogy 6t tengelynyomás felett megbízható, mert akkor tuti, hogy a legrozsdásabb sínen is zár.
  Előzmény: 308, benzol

benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2008.05.17 14:31:57 (Szo) 308.
Hat tonna alatt nem zár az áramkör a két sínszál között? Ha így van, az se baj, mert alapvetően nem hajtányokra találták ki a biztbert
  Előzmény: 307, erga

erga Válasz erre (^) (>) (f) 2008.05.16 12:28:31 (P) 307.
Igen, ez igaz, de egy baja azért van: csak hat tonna felett működik megbízhatóan, alatta nem elég nagy az erő, ami a kereket a sínhez nyomja. Nem volt még ilyen jellegű hajtánybalesetem, de akkor is.
  Előzmény: 306, benzol

benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2008.05.16 07:58:24 (P) 306.
Azt is ellopnák...
Azért ez a söntölős megoldás elég jó, ennél tuttibb nem nagyon lehetne, azt gondolom. Nincs ezzel semmi baj, az az ezüstözött megfejtés is csak ennél a jelfogónál kell.
  Előzmény: 305, erga

erga Válasz erre (^) (>) (f) 2008.05.16 06:09:45 (P) 305.
Azt pl. sose értettem, hogy miért nem lehet ott optikai jelfogó, mint a lifteknél. Egy méter magasan a sín egyik oldalán mondjuk világít, a másikon érzékel. Ha a fény nem jut át, vonat van a kettő között. Vagy ez nagyon drága lenne?

(és mondjuk nem is pont keresztbe világítana, hanem két tengely mentén is ferdén, kiszűrve mondjuk az alacsony, oldalfal nélküli tehervagonok okozta hibalehetőségeket)
  Előzmény: 304, benzol

benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2008.05.15 23:48:25 (Csü) 304.
Hááááát, reléje válogatja. Vasúti automatikából derengenek dolgok, ott a vágányfoglaltság, mint jel, az eléggé primer, nem is reprodukálható máshonnan, ott ezüst-bevonatú jelfogók vannak, szóval bazidrágák, de kell az üzembiztonság miatt.
  Előzmény: 303, Zé

Válasz erre (^) (>) (f) 2008.05.15 22:39:59 (Csü) 303.
Nem véletlenül mondom a relét,volt már dolgom ilyen témában...
A számítógépet pedig nem kéne mindenre ráerőltetni. Hidd el,van tapasztalatom az elektronikában,nem véletlenül tartom baromságnak az ilyen irányvonalat
(Szerintem ha a konyhában pakolod a tányérokat, nem csipesszel fogod meg őket-növelve az elejtés lehetőségét...)
  Előzmény: 295, benzol

benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2008.05.15 20:30:19 (Csü) 302.
A Saab-ról konkrétan tudom, hogy lehetőség szerint az összes balesetes Saab-ról begyűjtik az információkat, fejlesztés céljából. Hogy ez így van-e még manapság is, amikor a tetű GM sorvasztja a márkát, azt nem tudom, de jelenidőben mondták, amikor hallottam, nem is régen.
Autós biztonság kérdésében pedig elő kell venni Barényi Béla munkásságát és jól megnézni. Mindenki az "ő köpönyegéből" bújt ki.
  Előzmény: 301, Az Utolsó Európai

Az Utolsó Európai Válasz erre (^) (>) (f) 2008.05.15 16:54:22 (Csü) 301.
Ebbe szerintem itt ne menjünk bele... Pár éve már vitáztam erről az Indexen emberekkel, és csak kevesen értették meg, hogy két autó biztonsági színvonala csak tökéletesen azonos körülmények között vethető össze, ilyenek viszont nem léteznek, csak laboratóriumban. Ott meg én ritkán vezetek...
Az viszont tény, hogy amit a Saab meg a Volvo csinál a fekete dobozok vizsgálatával, az sokkal eredményesebb fejlesztésekhez vezet, mint az NCAP-csillagocskákra gyártott, műbiztonságban jeleskedő gyártmányok esetében.
  Előzmény: 297, erga

benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2008.05.15 16:04:56 (Csü) 300.
Nem az autókban van a hiba, hanem az emberben...
  Előzmény: 297, erga

benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2008.05.15 16:03:57 (Csü) 299.
Mittomén, mi az a káoszelmélet, legalábbis annyira biztosan fingom sincs róla, hogy figyelembe vehessem
Azért biztonságosabb a svéd autó az öreg Buzuki Stiftnél, mert a tervezéskor biztonsági szempontokat is figyelembe vettek, azt szakszerűen és sikerrel tették
  Előzmény: 297, erga

erga Válasz erre (^) (>) (f) 2008.05.15 15:39:58 (Csü) 298.
Osztán persze lehet, hogy a nosztalgia beszél belőlem, mert én is öregszem. Nem tudom elfeledni ifjúkorom azon éveit, amikor megkaptam a fater dögös fekete sportsuzukiját, és azzal hasítottam Balatonra, meg a suli előtt. Soha annyira jó nem volt azóta autót vezetni.
  Előzmény: 297, erga

erga Válasz erre (^) (>) (f) 2008.05.15 15:37:35 (Csü) 297.
Előállnék egy szentségtörő kérdéssel: miért biztonságosabb egy svéd autó egy régi Suzukinál? A válaszban kéretik megfontolni a káoszelmélet ide vonatkozó passzusait is.

Aztán: a mai autók tervezésének trendje nekem sem tetszik. Nagyon nem. Minden, ami régen jó volt (úgy általában), az ma rossz. Utálom, hogy nem én adok gázt, hanem a számítógép, utálom, hogy a reflektort nem én kapcsolom le, ha jönnek szembe, hanem a számítógép (bazinagy, zavarkeltő késéssel), nem tetszenek az automata lámpák, ablaktörlők, mert tökéletesen kiszámíthatatlanok és rosszul beállítottak, nem tetszenek a vibráló műszerfalvilágítások és féklámpák (mert ugye LED-esek, és azok a ma használt váltóáramú (!) hálózatból csak az egyik periódust engedik át, és az én szememet nagyon zavarja a vibrálásuk), meg úgy általában: nem tetszik a mai autók sablonossága, élvezhetetlensége és embertelensége. Mára kipanaszkodtam magam.
  Előzmény: 293, benzol

benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2008.05.15 15:36:38 (Csü) 296.
Nem mind rossz, ami számítógép-vezérelt. Számítógép =/= vindóz

benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2008.05.15 15:36:10 (Csü) 295.
Már ha még relé villogtat egyáltalán. Nem is biztos, hogy a megbízhatóságon ezzel csorba esik.
  Előzmény: 294, Zé

<<   <   1   2   3   4   5   6   7   8   9   >   >>