Színváltás: |
|
Zé | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.03.29 14:06:33 (Csü) 8. |
Ja,bocsi,értem. Elképzelhető,amit leírtál-ha jobban belegondolunk...ha ez a löket legyőzi az ellenerőket. | |
Előzmény: 7, erga |
erga | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.03.29 13:23:40 (Csü) 7. |
Tehetetlenségi gyorsulás viszont véleményem szerint nem létezik. Pillanat, én nem is erről beszélek. Az természetes, hogy nem arról van szó, hogy "ha már eddig gyorsult, és megszűnik a gyorsító erő, akkor ő azért még tovább gyorsulna egy kicsit a lendülettől". Fizika vizsgán nem is hallanának ilyesmit szívesen, az tuti. Hanem arról beszélek, hogy ugye a gyorsítás során a gumik elcsavarodnak, a hajtáslánc (egy kicsit) elcsavarodik, stb. A kérdés az, hogy amikor a gyorsítőerő megszűnik, akkor az ezekből "visszarúgó", felszabaduló energia lökhet-e még egy kicsit a kocsin. |
|
Előzmény: 6, Zé |
Zé | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.03.29 13:07:21 (Csü) 6. |
A kuplung utáni elemek-sebességváltómű,differenciálmű,féltengelyek-tömege nagyságrendekkel kisebb,mint a jármű össztömege. Tehetetlenségi gyorsulás viszont véleményem szerint nem létezik. Ráadásul csupán az állandó sebességen tartáshoz is energia kell :az aerodinamikai- és mechanikai súrlódási erők kiegyenlítéséhez. A légellenállás -sebesség viszonya ráadásul négyzetes! Szóval a mérésben lehet késés-csúszás. |
|
Előzmény: 5, erga |
<< 1 >> |
|