Színváltás: |
|
benzol | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 11:42:57 (Csü) 139. |
Ja, elérhető áron úgy könnyűűűű A SAAB, természetesen. Azok még most is jók. Néhány éves korukra pedig veszítenek annyit az értékükből, hogy már elérhető árúnak nevezhetők. Persze, attól függ, mit nevezünk elérhető árnak. Ha azt mondjuk pl., hogy egy megbízható, jó, "decens" autóért nem sok 3-3,5 millió Ft, akkor egéyrtelműen a SAAB a jelöltem erre a "címre", no nem zsírúj, de pár éves darabokat ennyiért már hozzád vágnak. És mondjuk nagyon nem mindegy, hogy egy 120ezer km-t futott autó az épp egy SAAB, vagy egy Opel, még akkor sem, ha ezek egy ideje tesók (akárcsak a Volvo és a Ford). |
|
Előzmény: 137, erga |
Az Utolsó Európai | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 11:15:58 (Csü) 138. |
Erre én is kíváncsi lennék... A jelenleg kaphatóak közül egyedül a Ford volt az, ami hasonlított arra, amit egy autóban keresek (persze tömegáron). | |
Előzmény: 137, erga |
erga | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 11:00:43 (Csü) 137. |
Kik tudnak most is? (persze elérhető áron) | |
Előzmény: 136, benzol |
benzol | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 10:18:07 (Csü) 136. |
Voltak, akik már 12 éve sem tudtak jó autót gyártani. És vannak, akik még most is. Egyébként egyetértek, múltkoriban vezettem egy 91-es évjáratú 940-es Volvot. Lágyan ringatózó cirkáló, műremek! |
|
Előzmény: 135, erga |
<< 1 >> |
|