Színváltás: |
|
Az Utolsó Európai | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 12:09:14 (Csü) 143. |
Ehhez is sok pénz kell, most kérdeztem meg egy jó ideje aktív SAAB-os kollégámat, érdemes-e kutakodnom 100k körül futott 9-5-ösök között, azt mondta, számítsak legalább 500k HUF plusz költésre az elkövetkezendő 2 évben. ÉS ezek csak azok a dolgok, amik rendeltetésszerűen be fogják mondani az unalmast 150 ezer környékén. | |
Előzmény: 139, benzol |
erga | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 11:45:35 (Csü) 141. |
Ez autógépész ismerősöm mondja mindig, hogy az új Saabok tulajdonképpen Opelek. Ez mennyire igaz? | |
Előzmény: 139, benzol |
benzol | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 11:42:57 (Csü) 139. |
Ja, elérhető áron úgy könnyűűűű A SAAB, természetesen. Azok még most is jók. Néhány éves korukra pedig veszítenek annyit az értékükből, hogy már elérhető árúnak nevezhetők. Persze, attól függ, mit nevezünk elérhető árnak. Ha azt mondjuk pl., hogy egy megbízható, jó, "decens" autóért nem sok 3-3,5 millió Ft, akkor egéyrtelműen a SAAB a jelöltem erre a "címre", no nem zsírúj, de pár éves darabokat ennyiért már hozzád vágnak. És mondjuk nagyon nem mindegy, hogy egy 120ezer km-t futott autó az épp egy SAAB, vagy egy Opel, még akkor sem, ha ezek egy ideje tesók (akárcsak a Volvo és a Ford). |
|
Előzmény: 137, erga |
erga | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 11:00:43 (Csü) 137. |
Kik tudnak most is? (persze elérhető áron) | |
Előzmény: 136, benzol |
<< 1 >> |
|