Színváltás: |
|
benzol | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 12:56:36 (Csü) 144. |
Ez azért messze nem biztos. Vannak nagyon jól és vannak kevésbé jól sikerült motorok, már ettől is függ. Van aztán, amire nincs semmi biztosíték, esetleg csak sejteni lehet, indirekt következtetéseket tenni, pl. arra, hogy a turbó milyen állapotban lehet. Ha az autót láthatóan nem kímélték, akkor valószínűleg arra sem fordítottak figyelmet, hogy nagy hajtás után még járassák a motort álló helyzetben (hogy hűtse a turbót), stb. Amúgy meg azt mondom, hogy nincs az az autó, amelyikre nem kell időnként költeni. Ja, de igen: az, amelyik 150ezernél már szétrohadt, kopott, szétesett roncshalmaz. Az 500 ropit soknak találom, de nincs kizárva. Viszont, épp ezért veszítenek sokat az értékükből. |
|
Előzmény: 143, Az Utolsó Európai |
Az Utolsó Európai | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 12:09:14 (Csü) 143. |
Ehhez is sok pénz kell, most kérdeztem meg egy jó ideje aktív SAAB-os kollégámat, érdemes-e kutakodnom 100k körül futott 9-5-ösök között, azt mondta, számítsak legalább 500k HUF plusz költésre az elkövetkezendő 2 évben. ÉS ezek csak azok a dolgok, amik rendeltetésszerűen be fogják mondani az unalmast 150 ezer környékén. | |
Előzmény: 139, benzol |
benzol | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 11:42:57 (Csü) 139. |
Ja, elérhető áron úgy könnyűűűű A SAAB, természetesen. Azok még most is jók. Néhány éves korukra pedig veszítenek annyit az értékükből, hogy már elérhető árúnak nevezhetők. Persze, attól függ, mit nevezünk elérhető árnak. Ha azt mondjuk pl., hogy egy megbízható, jó, "decens" autóért nem sok 3-3,5 millió Ft, akkor egéyrtelműen a SAAB a jelöltem erre a "címre", no nem zsírúj, de pár éves darabokat ennyiért már hozzád vágnak. És mondjuk nagyon nem mindegy, hogy egy 120ezer km-t futott autó az épp egy SAAB, vagy egy Opel, még akkor sem, ha ezek egy ideje tesók (akárcsak a Volvo és a Ford). |
|
Előzmény: 137, erga |
<< 1 >> |
|