Színváltás: |
|
benzol | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 14:32:54 (Csü) 147. |
Mellesleg a dízel az, amelyik a leginkább strapabíró. Bizonyos SAAB-oknál széria-betegség az ún. DI panel (Direct Ignition, valami gyújtásvezérlő megfejtés) hibája, cserével megoldható. Dízelnél ez sincs, természetesen |
|
Előzmény: 145, Zé |
benzol | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 14:31:23 (Csü) 146. |
Ezzel az a gond, hogy amikor elviszed még a kereskedésből egy állapotfelmérésre, akkor ezeket nem nagyon tudod megcsinálni, elvégre nem szedheted szét az autót, ami még nem is a tied. A hidegen indulást nekem augusztusban nem sikerült lecsekkelnem Amúgy most +2-n vígan indul, és csak az elején "röfög" az autó. A turbó fütyülését pedig nem is hallom, csak érzem, hogy a vesém már valahol a hátsó ülésen van |
|
Előzmény: 145, Zé |
Zé | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 14:18:05 (Csü) 145. |
Viszont a dízelmotor állapotára sok külső jel utal: hidegen(-10 ˚C körül) könnyen indul-e és utána egyenletes legyen a járása, üzemmelegen padlógáznál mennyire kormol, eközben a turbó fütyül-e hangosan. Érdemes megnézni a kartellgázt a csövet lehúzva,majd a turbó utáni légcső belsejét is,van-e jelentős olajkicsapódás. |
<< 1 >> |
|