Színváltás: |
|
Zé | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 15:12:26 (Csü) 151. |
Ja,a hűtővíztartály tisztaságát(belülről) el is felejtettem említeni eddig !! | |
Előzmény: 146, benzol |
Zé | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 15:10:40 (Csü) 150. |
Ha nincs titkolnivalójuk és el akarják adni az autót,akkor megengedik hogy megnézd ezeket. Amikor vettem a Safrane-t én is kipróbáltam,majd utána lehúztam a bizonyos csöveket és megnéztem (kb 3 perc). | |
Előzmény: 146, benzol |
benzol | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 14:31:23 (Csü) 146. |
Ezzel az a gond, hogy amikor elviszed még a kereskedésből egy állapotfelmérésre, akkor ezeket nem nagyon tudod megcsinálni, elvégre nem szedheted szét az autót, ami még nem is a tied. A hidegen indulást nekem augusztusban nem sikerült lecsekkelnem Amúgy most +2-n vígan indul, és csak az elején "röfög" az autó. A turbó fütyülését pedig nem is hallom, csak érzem, hogy a vesém már valahol a hátsó ülésen van |
|
Előzmény: 145, Zé |
Zé | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 14:18:05 (Csü) 145. |
Viszont a dízelmotor állapotára sok külső jel utal: hidegen(-10 ˚C körül) könnyen indul-e és utána egyenletes legyen a járása, üzemmelegen padlógáznál mennyire kormol, eközben a turbó fütyül-e hangosan. Érdemes megnézni a kartellgázt a csövet lehúzva,majd a turbó utáni légcső belsejét is,van-e jelentős olajkicsapódás. |
<< 1 >> |
|