Színváltás: |
|
Zé | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 15:27:05 (Csü) 152. |
A Safrane is kijött 3 literes V6 biturbo motorral,nálam akkoriban ez is az alternatívák egyike volt : 4 kerékmeghajtás,ESP, légpárnás ülések,elektromosan fűthető első szélvédő, .....de inkább a jelenlegi 2,5 l TD intercooler mellett döntöttem . Ez utóbbinak azért sokkal kedvezőbb a fogyasztása és nem sokkal kevesebb extra van benne. | |
Előzmény: 148, Az Utolsó Európai |
benzol | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 14:43:13 (Csü) 149. |
"...abból alig van a piacon" Nem véletlenül |
|
Előzmény: 148, Az Utolsó Európai |
Az Utolsó Európai | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 14:36:17 (Csü) 148. |
Igen, a DI-panel az egyik dolog, amit a kolléga említett. Nálam, ha már SAAB, csakis benzines turbó jöhetne szóba, vagy a háromliteres szívó V6, de abból alig van a piacon. | |
Előzmény: 147, benzol |
benzol | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 14:32:54 (Csü) 147. |
Mellesleg a dízel az, amelyik a leginkább strapabíró. Bizonyos SAAB-oknál széria-betegség az ún. DI panel (Direct Ignition, valami gyújtásvezérlő megfejtés) hibája, cserével megoldható. Dízelnél ez sincs, természetesen |
|
Előzmény: 145, Zé |
<< 1 >> |
|