| 
 Színváltás: | 
 
 
 
 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Linkbeszúrás a fórumba - segítség | 
| Zé | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.15 12:02:34 (Csü) 773. | 
| Miért nincs ötödik?   Ha már a turbóknál tartunk: a K (lekerekített csúcsú háromszögben) tipusjelzésű feltöltők SAAB-gyártmányok? | |
| Előzmény: 769, benzol | |
| erga | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.14 14:48:45 (Sze) 771. | 
| Most azért egy kicsit irigykedem.   | |
| Előzmény: 769, benzol | |
| benzol | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.14 14:22:51 (Sze) 769. | 
| Én nem tudom, egy 1967-es autót meddig lehetne tuningolni anélkül, hogy szétessen. Arról lehet szó, hogy a Saab hagyományosan baromijó autókat készít. Turbófeltöltőben pedig a legjobbak, szerintem. Legalábbis így érzem a Mozaik utcai felüljárón felfelé, négyesben   | |
| Előzmény: 768, Az Utolsó Európai | |
| Az Utolsó Európai | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.14 13:53:48 (Sze) 768. | 
| Na jó, jó, nem kisebbítvén a trollhattan-i márka erényeit, ez azért tuning kérdése is. Láttam én már olyat, hogy egy tuningolt 1.9 TDI motoros kispolák Corvette-eket meg 911-es Porschékat alázott be... Igaz, valahányszor indult, utána 5 perc szünetet kellett tartani, míg eloszlott a dízelfüst. | |
| Előzmény: 767, benzol | |
| << 1 >> |  |