Fórum - Illés Klub - Műszaki dolgok | |
benzol | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.07.12 12:27:27 (Csü) 36. |
Nem nagyon tudom ezeket. A jelfogó húz, az addig rendben van, tehát ott egy elektromágnes, megkapja a naftát (záródik az áramkör), és akkor "húz" a mágnes. Amikor megszűnik a táp, akkor "ejt" a mágnes, ez fizikailag is lefele mozgást jelent. A vágányfoglaltság olyan primer információ, amit nem lehet máshonnan származtatni, csak onnan, hogy a tengely rövidre zárja a két sínszálat, ott ezüstözött érintkezővel ellátott jelfogók (magyarul: relé ![]() Naszóval, a blokkzavarra nem nagyon emlékszem már. Ahogy a leírásból nézem, arról lehet szó, hogy megjelenik a vonat egyik irányból és ugyanabba az irányba távozik a blokkból, ahonnan jött. És ez bezavar. Az oldás az egy olyan intézkedés, amivel a zavarjelet megszüntetik. |
|
Előzmény: 34 |
<< 1 >> |
|