Színváltás:
#FFFFFF #FFCCCC #FFCC99 #FFFF99 #FFFFCC #99FF99 #99FFFF #CCFFFF #CCCCFF #FFCCFF
#CCCCCC #FF6666 #FF9966 #FFFF66 #FFFF33 #66FF99 #33FFFF #66FFFF #9999FF #FF99FF
#C0C0C0 #FF0000 #FF9900 #FFCC66 #FFFF00 #33FF33 #66CCCC #33CCFF #6666CC #CC66CC
#999999 #CC0000 #FF6600 #FFCC33 #FFCC00 #33CC00 #00CCCC #3366FF #6633FF #CC33CC
#666666 #990000 #CC6600 #CC9933 #999900 #009900 #339999 #3333FF #6600CC #993399
#333333 #660000 #993300 #996633 #666600 #006600 #336666 #000099 #333399 #663366
#000000 #330000 #663300 #663333 #333300 #003300 #003333 #000066 #330099 #330033


Bejelentkezés:
Nick:
Jelszó:
Keresés a hozzászólásokban:
Szöveg:
Nick: pontosan
Év: hó: nap: óra: óta
Topicok és felhasználók keresése:
Topic:
Felhasználó:
Hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Válassz topicot:
TopicnévUtolsó hozzászólás
VendégkönyvG.TIBI 2024.09.26 21:16:00
Erdély kiránduláskqk43399 2024.08.22 09:10:56
A ZenekarnakJoly 2024.07.28 22:59:23
SportJoly 2024.07.28 22:50:51
Plitvicei kirándulásForumis 2023.12.13 13:08:15
Műszaki dolgokPalodi 2023.08.19 11:31:03
HumorLathan 2023.08.19 11:17:31
Konyhai dolgokLathan 2023.08.19 00:58:31
Ünnepek/születésnap,névnap/Ben 2022.05.30 09:53:17
Illés Lajos Emlékturné 2016Goston 2017.03.19 09:11:11
Aranyköpések, aforizmákcseresznyevirág 2013.08.31 17:43:11
Melyek a legjobb esport fogadási platformok Magyarországon? 
Hozzáadás a Kedvencekhez  
Melyik cég kínál jó transzfert a Podgorica repülőtérről? 


<<   <   727   728   729   730   731   732   733   734   735   >   >>  

Vendégkönyv   25500
attila0427 Válasz erre (^) (>) (f) 2007.09.14 19:49:11 (P) 11676.
Üdv!

A honorárium egy jeles lett, amiért "kijavítottam" a tanárnőt.
Elmondtam mindent, amit Jelbeszéd írt le, és csodálkozott is.

Mégegyszer köszönöm a gyors választ.

Lilike Válasz erre (^) (>) (f) 2007.09.14 18:19:28 (P) 11675.
Örülök, Cila, hogy nem lett komolyabb bajod! Remélem októberben találkozuk!
  Előzmény: 11664, Cila

Válasz erre (^) (>) (f) 2007.09.14 17:40:40 (P) 11674.
Régebben én is szerettem motorozni,de csak ha én vezettem - hátul egyszerűen nem érzem magam biztonságban.
Simsonom volt,kb 15000 km-t tettem bele.
Párszor vezettem komolyabb gépeket is,de azon nem tudtam ellenállni a kísértésnek-egyszóval őrült lettem arra az időre.
Ez az oka,hogy inkább nem veszek nagyobb motort,mert előbb-utóbb baj lenne.
Úgy is mondhatnám: félek magamtól
  Előzmény: 11664, Cila

Válasz erre (^) (>) (f) 2007.09.14 17:26:42 (P) 11673.
Őszinte részvétem
  Előzmény: 11656, szürke bagoly

szürke bagoly Válasz erre (^) (>) (f) 2007.09.14 16:51:53 (P) 11672.
"Bocsánat, abbahagytam már, menjünk át valami szaktopikba" - egyetértek

benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.09.14 16:24:23 (P) 11671.
Őrültség lenne, már bocs. Ami van, azt lépik túl. És hirtelen néhány tonna táblát is ki kellene helyezni olyan útszakaszokra, ahol a belátható úthossz miatt korlátozni kellene a sebességet (így is van ilyen szép számmal), épp annyira, mint most az előírt korlát. De ez csak egy huszadrangú probléma lenne. Sokkal durvább, hogy töredéke szerepel a költségvetésben annak, amennyit csak a jelenlegi állapot fenntartásának elérése érdekében a közutakra kellene költeni. Ebből az következik, hogy folyamatosan romlik az utak állapota, ami újabb sebességkorlátozások bevezetését vonja maga után. Megjegyzem, sanszos, hogy ez lesz az autópályáink sorsa is hamarosan, mármint a szétrohadás. Ilyen körülmények, valamint a hazai utakon tapasztalható katasztrofális morál mellett nagyjából számosítható is lenne annak következménye, ha megemelnék a sebességhatárokat.

Sajnos, nagyon sok motoros van, aki a "kihaénnem" alapon kezeli az egész helyzetét a közlekedésben, illetve keveri a szabadságot a szabadossággal. Igen, ilyenkor jön, hogy debezzeg az autósok is. Csak hát azok a nagyságrendek nagoyn csúnyák. És persze, amikor emlékeztetnek egy szereplőt a felelősségére, az nem szokott tetszeni neki. De tudomásul kell venni, hogy ez egy veszélyes üzem, és itt szituációk tömkelege van, amikor egész egyszerűen nem szabad tévedni, nem szabad nem észrevenni, figyelembe venni dolgokat.
Bocsánat, abbahagytam már, menjünk át valami szaktopikba
  Előzmény: 11667, erga

G.TIBI Válasz erre (^) (>) (f) 2007.09.14 16:16:23 (P) 11670.
Mi egy kis csapattal Gödöllőre megyünk Tini koncertjére.
Október 13.-án MIEZ lesz a Budapest TV-ben.
  Előzmény: 11669, Jelbeszéd

Jelbeszéd Válasz erre (^) (>) (f) 2007.09.14 15:55:55 (P) 11669.

Szép napot !

Aki igyekszik, az még ideér a miskolci ILLÉS klubba !
Kezdés 19.30-kor.


erga Válasz erre (^) (>) (f) 2007.09.14 13:54:00 (P) 11668.
Na jó, legyen az csak 15-20%.
  Előzmény: 11667, erga

erga Válasz erre (^) (>) (f) 2007.09.14 13:51:51 (P) 11667.
Kényes téma, ezekból óriási flame szokott lennei mindig autós-motoros fórumokon. Én mindenesetre egyetértek - azzal az egyetlen különbséggel, hogy szerintem a KRESZ által meghatározott sebességhatárokat, ill. a táblák által mutatottakat meg kéne emelni 20-30%-kal, felette pedig rendesen büntetni. És persze csak itthon áll ez a véleményem, Ausztriában pl. szvsz helyes, jó közlekedést lehetővé tevő értékek vannak a táblákon.
  Előzmény: 11666, benzol

benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.09.14 13:26:26 (P) 11666.
Amúgy meg végig kell gondolni az alábbiakat:
-Magyarországon a vezető baleseti ok a gyorshajtás. Ez alatt nem csak a megengedettnél gyorsabb haladást kell érteni, hanem az ún. "relatív" gyorshajtást, amelyiknél figyelembe kell(ene) venni az út- és látási viszonyokat, a jármű és azon belül is különösen a gumiabroncsok állapotát lehetőségeit, valamint a forgalmi helyzetet, stb.
-Motorkerékpárt már nagyon olcsón is lehet szerezni, olyat, amelyikkel már rendesen lehet hasítani. Mindezt úgy, hogy semmilyen védelmet nem nyújt a rajta ülő(k)nek.
-Motorkerékpáros "jogsit" lehet szerezni, de valódi jártasságot sokkal hosszabb idő alatt, mint egy személygépkocsihoz (ezt meg kell tudni ülni, minden helyzetben).
-A motorosok forgalomban, illetve balesetekben elfoglalt szerepe, részarány között egy nagyságrendnyi különbség van, nem csak a fentebbi műszaki jellegű okok miatt.

Ez csak egy hirtelen szakmai gondolatsor volt részemről, Cila konkrét esetének részletesebb ismerete nélkül. Elnézést kérek azoktól, akiket ez zavar, vagy bánt. Nálam "vörös posztó" a téma.
Szóban szívesen kifejtem bővebben is.
  Előzmény: 11664, Cila

benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.09.14 13:16:24 (P) 11665.
Hálistennek nem történt komolyabb bajod. Milyen mociról van szó, egyébként?
  Előzmény: 11664, Cila

Cila Válasz erre (^) (>) (f) 2007.09.14 12:49:44 (P) 11664.
Kedves Zé, Kedves Ágoston!
A motoron vittek. A gond az volt, hogy túl gyorsan mentünk... Eltörve szerencsére nem volt, már le is vették! Októberben megyek a klubba és mesélek, de már jól vagyok! Puszi

Nem ismertem őt, de nagyon szomorú! Részvétem
  Előzmény: 11635, Zé

G.TIBI Válasz erre (^) (>) (f) 2007.09.14 12:26:30 (P) 11663.
Igen, hétfön majd jönnek a részletek.
  Előzmény: 11658, erga

G.TIBI Válasz erre (^) (>) (f) 2007.09.14 12:19:37 (P) 11661.
Őszinte részvéttel gondolunk Rá. SKÓT - NAGY ARC volt. Egyik szavajárása: "Drága Nővérem!" megszólítással köszöntött szinte mindenkit. 1993-94-ben ténylegesen sokat tett az Illés CluBOSCHok Baráti Körének, munkájával, szervezéssel, jó ötleteivel.
Videofelvételek és az Archívum őrzi emlékét.
  Előzmény: 11656, szürke bagoly

Lilike Válasz erre (^) (>) (f) 2007.09.14 11:51:34 (P) 11660.
Jaj, ez szomorú hír. Részvétem..
  Előzmény: 11656, szürke bagoly

erga Válasz erre (^) (>) (f) 2007.09.14 09:04:11 (P) 11659.
Részvétem.
  Előzmény: 11656, szürke bagoly

erga Válasz erre (^) (>) (f) 2007.09.14 09:04:03 (P) 11658.
Ezeket Mahó Andinak írta?
  Előzmény: 11654, G.TIBI

szürke bagoly Válasz erre (^) (>) (f) 2007.09.14 00:11:28 (P) 11657.
Őt vidám , bohém emberként ismertük , ezért egy kedves emlékképet tettem a hirekbe.

szürke bagoly Válasz erre (^) (>) (f) 2007.09.13 23:47:27 (Csü) 11656.
Mindenkinek aki ismerte , a szomorú hír : Skót barátunk - Nyíri György - az Illés klub egyik alapító tagja eltávozott az "örök vadászmezőkre".

NYUGODJÉK BÉKÉBEN.

<<   <   727   728   729   730   731   732   733   734   735   >   >>