Szia Ólomkatona!
Eddigi nem túl hosszú életem során részt vettem már pár fejlesztő munkában, és azt tapasztaltam, hogy a lehető legnehezebb dolog mindig a felhasználók igényeinek felmérése. Sajnos tőlük hiába kérdezzük, mit szeretnének, hiszen általában ők maguk sem tudják - a Te példáddal élve: amíg nem veszik a kezükbe az újságot, nem tudják, milyen (lenne). És persze az élet minden egyéb területén is így van ez. Azok, akik jó érzékkel, pontosan kitalálták azokat az igényeket, amik az emberekben csak később vetődtek fel, mindig sokra vitték: Google, Microsoft, Coca-Cola, Pick, Citroen, és sorolhatnám.
Én tehát azt mondom: vágj bele, és gondold meg, mekkora az a kockázat, amit még vállalni mersz. Ha az újság jó lesz, menni fog a dolog, méghozzá szépen. Ha meg nem lesz jó, akkor meg kell csinálni jóra.
|