Színváltás: |
|
Zé | Válasz erre (^) (>) (f) 2008.05.15 15:26:42 (Csü) 294. |
A biztonsággal kapcsolatban egyetértek. Azzal viszont nem,hogy a mai autókat direkt úgy tervezik,hogy a szervízre legyél utalva minden piti barom hibáért. Pl.: izzócsere,légszűrő,stb... Már a legtöbb autóban pl. az index úgy működik,hogy a kapcsoló jelet ad a computernek,hogy kapcsolja be a villogó reléjét. Mi a büdös bránernek?? Egy fölösleges láncszem van a folyamatban,ami csak a megbízhatóságot rontja le ! És ez csak az egyik ilyen a sok közül... Addig ok,hogy a jobb hatásfok érdekében számítógép szabályozza a motor működési paramétereit, mert ez kedvezőbb fogyasztást és teljesítményt eredményez. A tulajt viszont ne irányítsák vele az orránál fogva |
|
Előzmény: 293, benzol |
benzol | Válasz erre (^) (>) (f) 2008.05.15 15:05:45 (Csü) 293. |
"Az autózás se lesz már soha az, ami volt." Sajnos, de inkább hálistennek. Itt aztán nagyon szembe lehet ereszteni egymással a különböző filozófiákat. Van ugyebár, amelyik a "vas élménye" névvel lehetne leginkább összefoglalható, míg van, amelyik az "A-ból B-be való eljutás" eszközeként tekint csupán az autóra. Bennem is hadakozik ez a két irányzat, bár kényelmes is vagyok. Van viszont egy olyan szempont, ami miatt mindenképp a sok "kütyüre" szavazok: ez pedig a biztonság. Az már elég régóta adott, hogy néhányszáz kilogramm tömeggel együttmozgunk a sétatempónk többszörösével. Az tehát nem újdonság, hogy nagyot tudunk csattanni. Viszont ha a technikát az irányban lehet fejleszteni, amelyik mind a balesetek valószínűségét, mind az az által előálló kárt (anyagi is, de főleg emberéletben) csökkenti, akkor annak helye van. Jó, hogy említed az öreg Suzuki-t. Hát persze, hogy jó dolog, hogy alig bír elromlani benne valami, mert annyira ridegtartásra van kitalálva és nincs is benne sokminden. De meghalni elég egyszer egy ilyenben, és akkor aztán nagyon oda az élmény. Lássuk pl. a biztonsági öv kérdését. Oda lett vele a "sezlony-fíling", fene az oldaltartásba is, egy mai autóban elől már nem is lehet rendesen dugni ezek miatt Tudom, most azt fogod mondani, hogy vezetni kellene megtanulni. Igen, ez igaz, mint ahogy globálisan vissza kellene fogni a fogyasztást és az energia pazarlását is, és még akad néhány teljesen illuzorikus dolog, aminek úgy kellene lennie, mégsem lesz úgy sohasem. Világbéke és népek barátsága, stb. Addig is, inkább próbálom magamat és a családomat védeni, ahogy lehet. |
Az Utolsó Európai | Válasz erre (^) (>) (f) 2008.05.15 13:41:17 (Csü) 292. |
Az autózás se lesz már soha az, ami volt. Ezt akár más topicba is írhatnám, de ha már itt merült föl... Azt tapasztalom, hogy minimum 10 évesnek kell lennie annak a járműnek, amin egyértelműen érezhető a mechanika valódi működése és az, hogy ezt a mechanikát én irányítom. Vannak nagyon jó próbálkozások újabban is (pl. Ford Focus), de az igazi vas-a-vason élményt csak régebbi autók nyújtják. Élénken él emlékezetemben a régebbi Swiftem, vagy a két hétre kölcsönkapott Mazda 626, a kétliteres és kilencven (!) lóerős ősmotorjával. Az érzés közös volt: föl sem merült a lehetősége, hogy itt bármi is elromolhat, egyik pillanatról a másikra bemondhatja az unalmast, vagy hogy felvillanó kontroll-lámpák füzérével szórakoztat az autó haladás helyett. Ehelyett minden működik, méghozzá pontosan úgy, ahogy a tervezők elképzelték és amire számít az ember. Szerencsésnek tartom magunkat, hogy jelenleg is van egy ilyen abszolút perfekt, őszinte autó a családban: kedvesem japán gyártású Corollája. |
erga | Válasz erre (^) (>) (f) 2008.05.15 11:59:57 (Csü) 290. |
Királyság, ezek még igazi autók voltak. | |
Előzmény: 289 |
erga | Válasz erre (^) (>) (f) 2008.05.14 09:34:39 (Sze) 288. |
Ha mán az Indexről linkelgetünk |
benzol | Válasz erre (^) (>) (f) 2008.05.13 09:24:56 (K) 287. |
Az szép lesz, aztán majd sosem lehet tudni, hogy hol van épp, mert állandóan elgurul | |
Előzmény: 286, erga |
erga | Válasz erre (^) (>) (f) 2008.05.13 08:48:33 (K) 286. |
Most olvastam egy cikket, hogy újra kell kalibrálni a kilogramm-etalont, mert az elmúlt 120 év alatt 50 mikrogrammot vesztett a tömegéből. Az új nem Pt-Ir henger lesz, hanem egy szilíciumgömb, amely állítólag annyira pontosan és egyenletesen gömb alakú, hogy szabad szemmel nem lehet észrevenni, forog-e, vagy áll. |
erga | Válasz erre (^) (>) (f) 2008.05.04 19:43:00 (V) 284. |
Ez az utolsó nick, amit ebbe a fórumba regisztráltál. Ez az adatbázis nem arra lett tervezve, hogy tele legyen ugyanazon felhasználó kismillió nickjével. |
|
Előzmény: 283, sélli |
sélli | Válasz erre (^) (>) (f) 2008.05.04 18:11:46 (V) 283. |
Erga kaszkadőr? |
erga | Válasz erre (^) (>) (f) 2008.05.04 13:58:59 (V) 282. |
Tudom, azért is voltam kénytelen elengedni a gépet, különben nem tudtam volna visszakapni a kormányra. Amúgy a sebességrekordom azon az útvonalon 51.9 volt, persze lejtőn. | |
Előzmény: 281, benzol |
benzol | Válasz erre (^) (>) (f) 2008.05.03 22:36:28 (Szo) 281. |
Az a kész szerencse, hogy nem a buksid tört ripityára, vazze! | |
Előzmény: 280, erga |
erga | Válasz erre (^) (>) (f) 2008.05.03 22:04:38 (Szo) 280. |
Kb. 50-szer ment, 51.-re szúrtam el. | |
Előzmény: 278, benzol |
Zé | Válasz erre (^) (>) (f) 2008.05.03 20:06:59 (Szo) 279. |
Nem is arra gondoltam,hogy majd csináld magad klub keretében | |
Előzmény: 278, benzol |
benzol | Válasz erre (^) (>) (f) 2008.05.03 16:02:56 (Szo) 278. |
Azé' ezek a gépek nem zsigulik, hogy házilag ki-bebarkácsolom az alkatrészeket! Vagy ugyanilyet, vagy a következő generációs változatot érdemes venni, szóval egyetértek amúgy. Erga! Az viszont durva, hogy mozgó bicikliről hátrafelé... erre még ráadásul beírod, hogy csuklópánt nélkül... nem vagy semmi! |
|
Előzmény: 276, Zé |
erga | Válasz erre (^) (>) (f) 2008.05.03 11:20:56 (Szo) 277. |
Értem, köszi! | |
Előzmény: 276, Zé |
Zé | Válasz erre (^) (>) (f) 2008.05.03 10:47:42 (Szo) 276. |
Na,akkor nem is kérdezem,miért nem láttunk a klubban tegnap... Ha a géppel meg voltál elégedve és főleg: hozzászoktál a kezeléséhez,kitapasztaltad, szerintem ugyanilyet vegyél,ne kockáztasd az ismeretlent. A régit pedig tedd el alkatrésznek(ami megmaradt),még jól jöhet egyszer az újhoz. |
|
Előzmény: 275, erga |
erga | Válasz erre (^) (>) (f) 2008.05.03 07:55:33 (Szo) 275. |
Tanácsot kérnék. Tegnap Ausztriában voltam biciklitúrán, és azt hittem, vagyok olyan laza, mint az ősmagyarok, úgyhogy a mozgó bicikliről hátrafordulva fényképeztem a mögöttem lévő társaságot. A dolog sokáig szépen is ment, egyszer azonban kiesett a kezemből a fényképező és szilánkokra törött - az objektív is. Egy Nikon CoolPix L10-es volt, amit kb. fél éve vettem, még beszéltünk is itt róla. Azon ritka termék egyike volt a mai világban, amellyel maradéktalanul elégedett voltam. A kérdés: vagyek szerintetek újra egy ilyet, vagy nézzek valami mást ebben az árkategóriában (20e)? Garancia nyilván szóba sem jöhet, mert abszolút az én határtalan lámaságom okozta a dolgot (még csuklópántot sem használtam). |
Az Utolsó Európai | Válasz erre (^) (>) (f) 2008.04.16 12:46:06 (Sze) 270. |
Na ja... | |
Előzmény: 269, benzol |
benzol | Válasz erre (^) (>) (f) 2008.04.16 12:44:24 (Sze) 269. |
Az oktávhelyességen sokat rontani nem tud | |
Előzmény: 268, Az Utolsó Európai |
Az Utolsó Európai | Válasz erre (^) (>) (f) 2008.04.16 12:04:18 (Sze) 268. |
Az alap klasszikus Cremonákon a fémhúrozás aránylag hamar karikába görbíti a nyakat, ezt elég nehéz korrigálni már ezután. Különben sincs semmi értelme fémhúrozni őket, mert nem erre készültek, aki akusztikus rock-ot akar játszani, vegyen dreadnought-t. |
<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > >> |
|