Színváltás: |
|
erga | Válasz erre (^) (>) (f) 2008.01.09 13:03:27 (Sze) 185. |
Ráértem. ![]() |
|
Előzmény: 184, Gábrosz <; |
Gábrosz <; | Válasz erre (^) (>) (f) 2008.01.09 12:57:40 (Sze) 184. |
Erga, ha ráérsz majd, lehetne az adatlapokon is vastagítani, aláhúzni a linkeket? |
erga | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.12.11 16:59:07 (K) 179. |
Bizony. ![]() |
|
Előzmény: 178, Zé |
Zé | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.12.11 16:46:42 (K) 178. |
Vagy egyperces néma fölállással![]() Igen,gyerekkorunk nagy gépe volt... és a ZX-Spektrum ![]() |
|
Előzmény: 177, erga |
erga | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.12.11 15:46:03 (K) 177. |
Elvileg ma 25 éves a Commodore 64. Ünnepeljünk egy néma főhajtással - van mit. ![]() |
benzol | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.30 14:44:58 (P) 176. |
Akkor is. Jó, hogy nem S, mint SelfDestroy a hozzárendelt makró... vagy format c: ![]() |
|
Előzmény: 175, erga |
erga | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.30 13:03:12 (P) 175. |
Meg lehet, mert a Ctrl+S nem Windows hotkey, hanem csak Office (ha jól tudom). | |
Előzmény: 173, benzol |
erga | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.30 13:02:44 (P) 174. |
Zsír. ![]() |
|
Előzmény: 172, benzol |
benzol | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.30 12:58:49 (P) 173. |
Eszembe nem jutna Ctrl+S mentést alkalmazni. Amúgy meg milyen már, hogy ezt a hotkey-átprogramozást meg lehet egyáltalán csinálni. Többszörös döbbenet... | |
Előzmény: 171, erga |
benzol | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.30 12:56:40 (P) 172. |
![]() A csapotthátú 9-3, egyébként. Akkoriban még csak a 9-5 létezett sedan, illetve kombi változatban. 2002 óta viszont már nem gyártják a "papucsot", sajnos ![]() |
|
Előzmény: 170, erga |
erga | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.30 12:56:19 (P) 171. |
Basszus, egyik kollégám felordít, hogy a ******, elveszett az egész napi munkája, mert valami rejtélyes okból kifolyólag lefagyott az Excel, amiben dolgozott. Kérdeztem, miért nem mentett. Mondja, mentett 5 percenként, de mégse tudja visszatölteni, csak a legelső állapotot, amikor még nem csinált semmit. Nézegetjük-nézegetjük, aztán fél óra keresgélés után rájövünk, hogy aki eredetileg készítette ezt az xls file-t, az a Ctrl+S billentyűkombinációhoz hozzárendelte a saját makróját. Keménység. ![]() |
erga | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.30 12:53:49 (P) 170. |
Nem, ez tökéletesen elég ahhoz, hogy tényleg irigykedjek. ![]() |
|
Előzmény: 169, benzol |
benzol | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.30 12:31:42 (P) 169. |
2,2TiD, 2001-es évjárat. Tehát 2171köbcentis dízelmoci van benne, turbó, 92kW, avagy 125paci. Milyen egyéb részlet érdekel? ![]() |
erga | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.30 12:29:52 (P) 168. |
Node motorméret, turbós-e, évjárat, ilyenek. ![]() |
|
Előzmény: 167, benzol |
benzol | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.30 12:21:46 (P) 167. |
Fekete. | |
Előzmény: 166, erga |
erga | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.30 12:13:40 (P) 166. |
Ööö, most akkor milyen is pontosan az a SAAB? | |
Előzmény: 164, benzol |
benzol | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.30 11:49:14 (P) 165. |
Ezek után csak úgy tudlak meglepni, ha nem kapsz tőlem ilyet ![]() |
|
Előzmény: 163, erga |
benzol | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.30 11:46:40 (P) 164. |
Asszem, csak az I-es Astrában volt 1,5-ös dízel, a II-esben már csak 1,7-es és 2,0-ás. Az Omegákat nem tudom nagyon hova tenni rozsdásodás kapcsán, az I-es Astra az rohad, a II-es már nem (annyira). De végülis, ezek teljesen öncélú, teoretikus okfejtések annak fényében, hogy a zsebemben lévő slusszkulcson másik négy betű szerepel ![]() |
erga | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.30 11:28:05 (P) 163. |
Benzol, én nagyon szeretnék Karácsonyra egy ilyet. Nem lepjük meg egymást? ![]() |
Zé | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 20:15:25 (Csü) 162. |
Ezek szerint neked még közelebbi tapasztalatod van, én csak álló helyzetben ültem benne![]() ![]() |
|
Előzmény: 161, Az Utolsó Európai |
<< < 5 6 7 8 9 10 11 12 13 > >> |
|