Színváltás:
#FFFFFF #FFCCCC #FFCC99 #FFFF99 #FFFFCC #99FF99 #99FFFF #CCFFFF #CCCCFF #FFCCFF
#CCCCCC #FF6666 #FF9966 #FFFF66 #FFFF33 #66FF99 #33FFFF #66FFFF #9999FF #FF99FF
#C0C0C0 #FF0000 #FF9900 #FFCC66 #FFFF00 #33FF33 #66CCCC #33CCFF #6666CC #CC66CC
#999999 #CC0000 #FF6600 #FFCC33 #FFCC00 #33CC00 #00CCCC #3366FF #6633FF #CC33CC
#666666 #990000 #CC6600 #CC9933 #999900 #009900 #339999 #3333FF #6600CC #993399
#333333 #660000 #993300 #996633 #666600 #006600 #336666 #000099 #333399 #663366
#000000 #330000 #663300 #663333 #333300 #003300 #003333 #000066 #330099 #330033


Bejelentkezés:
Nick:
Jelszó:
Keresés a hozzászólásokban:
Szöveg:
Nick: pontosan
Év: hó: nap: óra: óta
Topicok és felhasználók keresése:
Topic:
Felhasználó:
Hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Válassz topicot:
TopicnévUtolsó hozzászólás
VendégkönyvG.TIBI 2024.03.24 21:15:26
National Forumis 2024.02.23 00:25:31
A ZenekarnakForumis 2023.12.13 13:19:16
Plitvicei kirándulásForumis 2023.12.13 13:08:15
Is sports betting profitable?Lathan 2023.08.19 11:37:51
Műszaki dolgokPalodi 2023.08.19 11:31:03
Are sports betting profitable?Palodi 2023.08.19 11:29:47
Online bettingPalodi 2023.08.19 11:22:24
HumorLathan 2023.08.19 11:17:31
Melyek a legjobb esport fogadási platformok Magyarországon?Palodi 2023.08.19 01:23:01
Konyhai dolgokLathan 2023.08.19 00:58:31
Erdély kirándulásForumis 2023.08.11 13:23:38
Ünnepek/születésnap,névnap/Ben 2022.05.30 09:53:17
SportBen 2022.05.27 05:10:11
Illés Lajos Emlékturné 2016Goston 2017.03.19 09:11:11
Aranyköpések, aforizmákcseresznyevirág 2013.08.31 17:43:11


<<   <   6   7   8   9   10   11   12   13   14   >   >>  

Műszaki dolgok   302
erga Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.30 12:13:40 (P) 166.
Ööö, most akkor milyen is pontosan az a SAAB?
  Előzmény: 164, benzol

benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.30 11:49:14 (P) 165.
Ezek után csak úgy tudlak meglepni, ha nem kapsz tőlem ilyet
  Előzmény: 163, erga

benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.30 11:46:40 (P) 164.
Asszem, csak az I-es Astrában volt 1,5-ös dízel, a II-esben már csak 1,7-es és 2,0-ás.
Az Omegákat nem tudom nagyon hova tenni rozsdásodás kapcsán, az I-es Astra az rohad, a II-es már nem (annyira). De végülis, ezek teljesen öncélú, teoretikus okfejtések annak fényében, hogy a zsebemben lévő slusszkulcson másik négy betű szerepel

erga Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.30 11:28:05 (P) 163.
Benzol, én nagyon szeretnék Karácsonyra egy ilyet. Nem lepjük meg egymást?

Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 20:15:25 (Csü) 162.
Ezek szerint neked még közelebbi tapasztalatod van, én csak álló helyzetben ültem benne. Tehát nem maradtam le semmiről.
  Előzmény: 161, Az Utolsó Európai

Az Utolsó Európai Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 18:11:40 (Csü) 161.
No abban a BMW-motorban nem sok köszönet volt; sikerült lebutítani, nehogy konkurenciája legyen a Bömösöknek, én vezettem: nem tett rám különösebben jó benyomást...
  Előzmény: 160, Zé

Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 17:47:34 (Csü) 160.
Asszem volt 1,7-es is , a környezetemben van 2db 1,5-ös.
Omegában volt szerencsém ülni egyszer, nem volt rám olyan mély benyomással,mint a Safrane(főleg felszereltségét és komfortját illetően). Állítólag elég sokba BMW motort szereltek,legalább legyen előnye is. A kasznija viszont 6-7 év után a vasszú áldozata lesz (láttam) , ellenben a Safrane-n tini kora ellenére(14) nyoma sincs ilyennek
  Előzmény: 158, benzol

Az Utolsó Európai Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 17:21:43 (Csü) 159.
Volt 1.5-ös verzió is belőle.
  Előzmény: 158, benzol

benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 17:05:50 (Csü) 158.
Nekem régi Omega, meg a Vectra B kifejezetten tetszenek, persze lehet, addig lennék csak így ezzel, amíg egyszer nem vezetném őket. Olyan ez, mint az egyszeri jó nő esete, aki csak egyszer (se) volt jó
Nem 1,7-es volt az az Isuzu motor, amit pl. az Astrákba is tettek?
  Előzmény: 157, Zé

Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 17:01:01 (Csü) 157.
Ez igaz,főleg azt a tényt figyelembevéve,hogy sok modelljük Isuzu 1,5 TD motorral jött ki anno...Legalább volt önkritikájuk.
Az Opel mellesleg soha nem volt a kedvencem
  Előzmény: 156, Az Utolsó Európai

Az Utolsó Európai Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 16:50:30 (Csü) 156.
Nah, hát az Opel is büszke lehet rá, hogy életébe nem csinált még normális dízelmotort...
  Előzmény: 155, benzol

benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 16:00:16 (Csü) 155.
Lehet. Mondom, csak olvastam valahol. Nekem végülis mindegy, melyik digó. Nem svéd, az biztos
Azé', egy jólsikerült 2,2-es Isuzu dízellel nem lehet mellélőni
  Előzmény: 154, Az Utolsó Európai

Az Utolsó Európai Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 15:40:04 (Csü) 154.
Ez furcsa lenne; a Fiat-nak sose volt 3 literes motorja, csak az Alfának, az viszont remek gépezet. Nem is hinném, hogy arról a motorról volna itt szó.
Nekem voltak amúgy dízeleim; jók is voltak, egészen addig, míg a porlasztócsúcsok miatt el nem kezdett letiltogatni az elektronika. Cseréjük hengerenként egy százas. Mivel a jelenség a mai túlhúzott dízelek közt elég általános, oda lyukadtam ki, hogy ilyen körülmények között a fogyasztási előny teljesen viszonylagos dolog.
  Előzmény: 153, benzol

benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 15:35:02 (Csü) 153.
Valahol olvastam, hogy a SAAB 9-5 3 literes benzinmotorja valami hulladék Fiat-tól kapta azt, jobb elfelejteni, többet ér a 2,3-as.

Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 15:27:05 (Csü) 152.
A Safrane is kijött 3 literes V6 biturbo motorral,nálam akkoriban ez is az alternatívák egyike volt : 4 kerékmeghajtás,ESP, légpárnás ülések,elektromosan fűthető első szélvédő, .....de inkább a jelenlegi 2,5 l TD intercooler mellett döntöttem . Ez utóbbinak azért sokkal kedvezőbb a fogyasztása és nem sokkal kevesebb extra van benne.
  Előzmény: 148, Az Utolsó Európai

Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 15:12:26 (Csü) 151.
Ja,a hűtővíztartály tisztaságát(belülről) el is felejtettem említeni eddig !!
  Előzmény: 146, benzol

Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 15:10:40 (Csü) 150.
Ha nincs titkolnivalójuk és el akarják adni az autót,akkor megengedik hogy megnézd ezeket. Amikor vettem a Safrane-t én is kipróbáltam,majd utána lehúztam a bizonyos csöveket és megnéztem (kb 3 perc).
  Előzmény: 146, benzol

benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 14:43:13 (Csü) 149.
"...abból alig van a piacon"
Nem véletlenül
  Előzmény: 148, Az Utolsó Európai

Az Utolsó Európai Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 14:36:17 (Csü) 148.
Igen, a DI-panel az egyik dolog, amit a kolléga említett. Nálam, ha már SAAB, csakis benzines turbó jöhetne szóba, vagy a háromliteres szívó V6, de abból alig van a piacon.
  Előzmény: 147, benzol

benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 14:32:54 (Csü) 147.
Mellesleg a dízel az, amelyik a leginkább strapabíró.
Bizonyos SAAB-oknál széria-betegség az ún. DI panel (Direct Ignition, valami gyújtásvezérlő megfejtés) hibája, cserével megoldható. Dízelnél ez sincs, természetesen
  Előzmény: 145, Zé

<<   <   6   7   8   9   10   11   12   13   14   >   >>